วันอังคารที่ 3 พฤษภาคม พ.ศ. 2559

Učitelia predškolské dievčatá vo veku 24

Učitelia predškolské dievčatá vo veku 24



Bol som 24 rokov a som dobrý pohľad na moje meno. Ako učiteľ na základnej škole, v materskej škole učiteľ Maidan. V jednom z centrálnej Potom prestať učí školákov, potom budem pracovať na držanie. V dome nie je ďaleko od školy do súmraku učitelia ísť domov, a potom ma opustil s riaditeľom. Princípy okolo veku 50
rokov a starší mať rodinu, ale druhý jeden provincii. Hlavného zodpovedného miestnosť v dome vedľa učiteľ na základnej škole. Keď som dokončiť prácu, idem do kúpeľne. A potom sa vrátiť do zborovne. Nevidím istinu, hlavnú myšlienku, a potom sa vrátiť domov. prechodil som sukňu a pančuchy sa, pretože nemám namočiť. Vošiel som do istiny mi volal "malý učiteľ" Bol som šokovaný, pretože sukne stále nie je dokončená v páse. "Jejda .. Hlavné," Bol som v šoku, ale obrátil k riaditeľovi pančuchy sú s ním i obchod. Tiež som dať nejaké nohavice, "povedal Menšinové robí" očami upretými na rozkroku môj hlavný. Keď som nadobudol vedomie, že rýchlo stiahol kapucňu dolu. A povedal: "Učiteľ Málokto by ma späť, "prišiel riaditeľ a zatkli ma, maznanie a bozkávať zem bez omeškania. "A čo môj učiteľ nechaj ma teraz odísť, ideme na to, príďte za mnou," bol pasívny odpor Palma Valley, ale nie sú tak účinné. Princípy boli vykonané k stolu. A ja som pobozkal zem a rozopol košeľu. Snažil som sa tlačiť, ale nie ako hlavný. "Nerob to v kompetencii riaditeľa Gee, nie ja, "Nemyslím plakať, keď hlavný bra hák ma von a pochovali lícom nadol. Posunúť sania hrudník "Jay ... umierajúci .. Ešte nie je hlavný. nerobte to "Nezostávajte v puse, ale hlavné nepočúval. Von turbíny, dve bacuľaté prsia môj pevný. prechodil som sukňu, ruky sa zohol, aby pat mäso mne. "Un a ... učiteľ .. Nenechajte .. Jay me .. Nie ..." Dokonca aj môj vlastný a nie som ochotný byť znásilnená istiny. Ale potešil ťažké by to bolo možné nie je prístupný nálada. Ľahol som si na stole, riaditeľa a riaditeľky na jej spodnej časti brucha. Potom choď dole do nohavíc off pri členkoch, ústa sa chvastá, že. "Išiel som do učiteľ na učiteľa spýtal sa ma," riaditeľ potom sklonil olizovať a olizovať mäse bacuľaté lístkov drážky vecí mi to nevadí ", čo je aut ... Princípy nie .. Jay vedieť. .. ", keď hlavným jazykom Boha by som nemal stonať. Hlavným jazykom ako brúsnym papierom drsné, ale jemný a ohnivé jazyky istiny motivujúce emócie voľne behať, kým idem na to. "Oh ... Seed," Nemôžem tolerovať už hlavné robiť niečo, čo som robil doteraz. Nechaj ma dosť šťastný. "Jay .. Hlavným .. Prečítajte si viac ..... Jay me .. Menej ako riaditeľ odmietol robiť to, urob to. On ... Jay .. vymieranie .... "Potom je hlavné je posunutý až nohavice off. prevrátený som na stole, potom sa chytil ju za zadných odpalísk. Čo ma ešte viac erotiky. Hlavným potom olízal spodnej drážky svorný svoj jazyk do vybrania dvoch oddelených končatín, zatiaľ čo moje nohy a pás, aby hojdať vysoko na švihnutí svoj jazyk do vybrania nohy. veľa čítam "Umierajúci off ... Oh hlavné nohu .... viac informácií ... je to umierať ..." až do smrti dychu znova a znova prečítať. Hlavným potom prevrátený moje telo ležiace na stole znova. Schovaný medzi nohami sa sklonil a začal olizovať moje telo drážky na "Oh ... vymieranie ... Principal nohy .... ja Showroom .. Daj to .. .. ja nie . Seed nôž .. "pokrútila pas a flex drážky, ktoré sa dostanú požíval Ting Siew bolo neznesiteľné. Hlavným vstal a zlomil mi v rozkroku. Otvoril som oči vyzerať ešte vydesene. Princípy tom skoro rovnako ako moja zápästia, a ja dobre viem. Mamutov sada kúsky, ktoré nápadne Ruddy hrozné. Ale riaditeľ chytil to len zatlačí do skoseného žliabku. Dokonca som kričať Je to bolesť a pevne, ako som roztrhané na kusy, myslím. "Oh ... nie Princípy nemajú to bolí .. semená potraviny .. Jay vzal predčasné ukončenie, "povedal riaditeľ. "Nebolí to príliš málo učiteľov Myslím, že budem robiť trochu menej šťastné učiteľa. Relax trochu učiteľ hudby "," Vypadni z môjho istiny, istiny, to nikdy nedostane príliš veľký. Jay .. Je to trochu bolí .. Odstránené prvý .. Umierajúci off .. .. Trochu bolí, "Princípy nie je počuť narazil riaditeľ vzal ťažký šok. To ma prekvapilo najviac "Oh ... trochu ma .. vytržení", "v neposlednom rade preto, že to bolo zvlášť. .. Je to trochu tesný, ale naozaj vymieranie .. "V skutočnosti to nebude páčiť, rip ho na kúsky, riaditeľ Mid mne. Ale riaditeľ trochu posunul tesný vnútri, to prišlo ku mne. Kúsky veľké dĺžke, to prišlo do existencie vo mne, to je pre mňa skoro zomrieť. Hlavným potom namočiť to ešte striedajúce sa s sania, olizovanie a bozkávať mi vedieť. "Čo je to trochu bolí ešte?" "To mi neublíži ... ale je to tesné, je to ... Jay jemne prepáčte učiteľa", "je to trochu tesný, vidím to. ... Suck učiteľa pevne doteraz Páči sa mi to Páči sa mi .. Jay vymieranie ... "Keď sa hlavný začal pohybovať. Hlavným umierala dych Urobiť šperky Seed ústa pas sa pohybovať, pretože to bolí viac vzrušujúce rok a ešte niečo navyše, "Wooyoung a ... Seed potraviny .. istiny. Menej .... To ma trochu bolieť .... Hlavným postupne robiť menej pred ním. Seed potraviny .. aaaaaa "Trafil som veľkú skalu nad majstra, ja vážne.
Niekedy sa sklonil sania bradavky, striedavo ľavé a pravé štuchanec. Vyvaľkáme a zistiť nejaké pery Aj bola stimulovaná súčasne, a to ako ma podporil na hrudi. Bedrové striedavo vzrušujúce a vycúval, pretože dvaja. "Seed ... ... Sojčin hlavné .. Seed potraviny .. Hlavným robil menej citlivý na obe moje vymieranie aspoň ... to zniesť. Seed IP Jaye ... "riaditeľ otriasli chvíľu, až som mal skoro hotový. nárekov out "Ach, to som ja ... riaditeľ Seed a ... trochu .. Trochu bližšie, potom .. Be .. Tag .. a .. Force .. Napriek tomu .. Hlavná sila ... ... umiera .. ešte skoro. Umierajúci .... viac informácií ... blízko. "Hlavným mi trvalo dve nohy prehodené cez plece. Urobiť hip float priložená tabuľka. Princípy boli potom vytláča kúsky, biť plot okolo o niečo dlhšie. To narazilo do boku učiteľa hlavy v mojom príspevku. Postavenie drážka, to robí to ďalej zužuje. Čítajte viac a viac tesný. A zastonal som znova "Ach .. Hlavným .. Je to príliš veľa ľudí. Seed IP .. Wooyoung a ... A .. Menej hotový ... Jay me .. vymieranie ako "Cítim sa napätý, ako pádu z výšky. Štipka dva prsty pohladiť klinec na učiteľa hlavy. Princípy potom boli stlačené predtým, ako udrie niekoľko natiahnutý cum na bruchu veľa. Usmievať, kým sa steká dole. Rozkroku neporiadok na stole, kde som ležal. Hlavným ESH dole na mojom tele. Huff hodil spotený Potom rýchlo tlačiť dole istinu odo mňa. Potom utrite papierom, ktorý pokrýva hlavné vylial svoju poškvrnenej sukňu. Obliekol som sa uvoľnene Nohavice na mieste, kde bol to sebe a vyberte tašku. Princípy boli potom zdvihol ju ku mne objať. Plakala som slzy ani vzlyká, že sám šťastný alebo smutný. Hlavným útechou, že si myslím, že hlavné je zodpovedný za všetko, čo urobil pre neho. Spýtajte riaditeľku, aby ma poslať domov. Pri dome je hlavný rád by som, aby ma znovu zápasiť pohladiť, pobozkaj ma a strčiť to posadne. Tak mi ochabnutá riaditeľ vzal na mojej posteli. Bol som zbavený môjho A hlavný problém Ľahol som si na posteľ, nohy ohnuté olizovať ma z môjho drážky znova, "nerob to ...... Dosť hlavné .. To bol neporiadok .." Princípy nepočúvaj ju pošpiniť. Ručné valivý maul ma, až mi mlieko opäť vzrušujúce. Hlavným zasuňte ho na kusy znova tvrdo. Ale musím pretiahnuť nohy v páse dostane narazil kompatibilné. "Jay show ... umierajúci .. dosť silný učitelia ..." Hlavný vplyv na mňa, keď som bol vylučovaný do tisícov. Pretekania SAG pozdĺž dolnú časť tela. Potom hlavný zostúpil ležal vedľa mňa. Myslím, že som sa vrátil do vymazania dostatok priestoru na to, aby vytrieť istinu. Vrátil hlavným ma požiadala, aby som prespať. Ale spýtajte sa istinu na smrť. Ale riaditeľ odmietol vrátiť Nie som si istý, či nechám, že pre ostatných. hlavným odmietol Opustené pokrčené plechy na lôžku, čo je hlavný vodný škvrny rozmazané. Byť dať na handričku pokrývajúce prsia sú stále slabé. Nemožno ani predstaviť, aké to bude počuť zvonček. Tak šiel domov premýšľať o vašej istiny späť, ale trvalo mladú suseda názvom projektu. Vstúpil do domu vidieť moje práce dať na handričku pokrývajúci prsia. Taepenman bezmocne pozeral. Zavrel dvere sám. Je mi ľúto, že som sa ho nepýtal po dobu jednej minúty, len som zostať doma a čakať na ľudí, aby sa vrátil domov. Ale oči stále uprené na mňa. "Hm .. To je v poriadku vziať čas pred vami potrubia singel" Keď som sa otočil ísť hore. Práca prišiel ma zatknúť, okamžite som prijal zápas. "To ja išlo celkom dobre. Večer som videl s mojím učiteľom sa mi chcelo urobiť. Rád by som s tebou! "" Ešte nie .. Môžem Kor ja si nemyslím .. No ... "literárny skvost zastrčený maznať uterák, kým som spoznal odkedy. Zapisuje ju rozrezal moje telo. Leela jazyk riaditeľ mi to prečítať. Ale štýl písania je pre mňa krútiť nepokojne ako ryba sa rozbil ho. "Oh ... MM MM Seed .. Jay .. Stačí si prečítať Korintským. Nenechajte .. nemajú sať na tejto hre .. vymieranie a ... "" Je to celkom sladké soundtrack so mnou, ako to urobiť, "nemám odísť, kým som dopísal svoju prácu na jazyku. "Jay me .. Seed potraviny .. Ach ... vymieranie .... Práve som dokončil Corinthians .. Umierajúci off .. un .." "Aha. som hotový Aj nepýtajte sa ma, ako to urobiť, "Dal by som kývnuť robiť projekt. Nipon vyzliekať a potom chytiť nohy von. Potom vyberte kúsky zo soundtracku mojej obrazovke. Hlavným dávno. Projekt je väčší ako ten druhý, "Môžem ... Jay Chiat svetlo môjho veľkého brata ... ale ja stále mi ublížiť" do tlakovej nádoby Mid-tézu ho. Je šťavnaté s mazacie tekutiny a sliny nie sú ľahko prísť, a stále si myslím, že je druhý krok. Ja jemne vymení oslavuje násilia. Bol som narieka po celú dobu "Jay to ... Ach ..... Jo, a umierajúce ... vymieranie ... Brat John Barthově maternice, to mi .. Seed potraviny "z vplyvu projektu na krčnú znova ma zasiahla a znovu, potom celá zem otriasla taká nuda, ako som stonanie jasne ako kedykoľvek predtým. "Jay me .. vymieranie .... Je to Corinthians .. Jay. Nekontrolovateľne .. No .. Me .. Môžem Korintským .. Ah .. šoky. Napriek tomu .. Hit ma .... Seed mm mm ... čítať niečo také .. "" Jay .. Je to tesné, vákuum zúženie mojich naozaj dobré semeno potravín .. ". "vymieranie .. môžem Korintským brúsenie drážky, naozaj dobrý na to .. vymieranie .. Ah .." oslavuje hojdacia. Zhlboka sa napil von. "Zmenil som svoj postoj za" capture projekt som si kľakol na zem a potom implantovať zadok a tlačiť sa do Stredomoria.
Predtým, ako udrie mops, kým som wracked môj zadok. "Oh ... môj ... MM MM Seed mája Corinthians me ... Nemôžem to vydržať ešte. Jay me .. Umierajúci off .. Prečítajte si niečo také .. Juicy Jay potraviny pre ... nekontrolovateľne. Noda .. ... dobrá .. Umierajúci off .. Ach, "Nipon robí veľa spínacími polohami. Dokonca chytil jeden na pása a potom narazila do projektu. ja taky "Jay je Seed ... .... mŕtvy brat John Barth je ... Oh .. vymieranie .. zomriem rovnako ... Seed potraviny ... Ach ... "Urobil som mnohokrát. Prečítať celé telo časy Práca, snažil dobehnúť na neho, ale neodvážil som sa. Škoda, pretože som nikdy neurobil. zloženie mlieka Dve turbíny prsia a bradavky lízanie zábavu s kolískové spínače jazyk prepichnúť do tela mäsa. Je to rýchly a silný drážka Zmienil som sa, že som sledoval gigantizmus mlieko, to bolo celkom pekné drážka v saní ich montáž. Bolo to horúca linka Projekt Pohľad na mňa Ma robí šťastnou celý úver. Projekt bol vzrušujúci a pichnutie v mojom drážke, kým sa projekt chýli ku koncu. Chytil ma ohnuté zadok implantát, potom spodné jeden. Groove a udrel ma tvrdo a rýchlo. "Jay me .. vymieranie ... prečo je to tak .. Tento. To môže ešte nútiť Corinthians. Znovu som skončil Jay ... umiera ... MM MM "oslavuje bedro s mojimi tesných klapiek kúsky, mi dal silu vytiahnuť ho von na 4-5 po full-back vody po ma to zasiahlo, myslím. Nipon zastonal hlasno po uvoľnení. Písal som trochu prespať, bol som požiadaný, aby sa osprchovať. Keď je projekt dokončený, išiel som do svojej izby. Keď zaplatil páchnuce sliz. Cítil som sa veľmi slabá a vydlabať, pretože mal pocit, že bitka dosiahol trikrát, projekt sa posadil na pohovku. Dať ju na posteľ, ľahol si na posteľ. Oslavuje v okamihu, keď otvorila svoje dvere. Uvidel ma na sebe pyžamo tenkej látky ako siete prišiel ma zatknúť. Gem zastrčený potom vyzliekol pyžamo, ako som písal, bol som odišiel nahý tlak. ísť spať Potom urobím to, "Jay je .. Ja nemám rád ..." Len som zdvihol ruku priľnavosť kúsky papiera. Skoro som nie priľnavosť to okolo a prejdite nahor alebo nadol rýchlo. Aj vytiahnuť papier, keď vstal a vzal nohy von, potom si ľahnúť u hlavne drážky. Bol som tlačiť tak tvrdo, že Midrash. Potom zasiahla rýchlo a tvrdo "Wooyoung a ... Seed IP .. Dosť .. vymieranie ..... Jay show ..." Som vyčerpaný robiť nič iné ako spánok, vplyv projektu. Skoro sa mi omdlieť na svoje kúsky. "Wooyoung a ... Seed MM MM .... Môžem Korintským čoskoro ... ale teraz už nie. Oh Jay me .. Umierajúci off ... "literárne kúsky, zúrila vo mňa, kým som mal im povedať, aby pravidelne zastaviť. Môj kvitnúce sukulentná mäso drážkami out "..... Ach, to som skončil .. Seed potraviny .. Wooyoung an ..

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น